محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

داستانهای پارسانامه (نی نی و ما)

امروز ما و مهمون کوچولو

1392/3/11 23:59
نویسنده : مامان مهدیه
155 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صدرااز ساعت 2:30بعد از ظهر مهمون خونمون بود

دوتایی تونو غذا دادم صدرا غذاشو خورد اما شما نخوردی ووقتی رفتم صورت صدرا رو بشورم استرسخودتو رسوندی به ظرف غذا و محتویاتشو پخش زمین کردیوقت تمام

بعد هم که گذاشتمتون کنار هم بازی کنید ابله دیدم یه نوازش تو نثار صدرا میکنیدروغگو

یکی  اون نثار تونیشخند

خلاصه که برای همه دو قلو دارها طلب صبر کردم

واقعا سخته هااوه

بعد  هم که قیافه هردوتون این شکلی شدخمیازهخمیازه

به تو شیر دادملبخند

وصدرا رو هم گذاشتم روی پاملبخند

دوساعت خوابیدیدخواب

بعد هم تو بیدار شدی و دیگه نه گذاشتی صدرا بخوابه نه باباییاز خود راضی

ساعت  7:30بود که  مامان صدرا اومد دنبالش ورفتندبای بای

بله......

این بود انشای مننیشخند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
13 خرداد 92 16:30
وای آره ب خدا خیلی 2 قلو داری سخته من ک تو یکیش موندم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 خرداد 92 20:39
سلام سلام مامانی خوبی؟ نمیدونم قبلا آلبوم عکسای دوستای محمدارشان و دیدی یا نه؟ من میخوام از همه دوستای ارشانم ی عکس براش یادگاری بذارم ک اگر قابل بدونی میخوام عکس نینی شما هم تو دوستای ارشان باشه اگر دوست داشتی برو ی نگاهی ب آلبوم بنداز (تو قسمت موضوعات وبلاگ هست) و اگر خواستی برام عکس 3تا عکس بفرست ک توش تغییرات نینی معلوم باشه از کوچولویی تا الان اگر هم وقت نداشتی ک بفرستی بهم اجازه بده ک خودم از وبلاگت کپی کنم. این آدرس ایمیل منه: hobab.topoli91@yahoo.com
الهه(مامان یاسان)
19 خرداد 92 21:06
شیما مامان شاهین کوچولو
22 خرداد 92 11:50
سلام خوشحال میشیم به وبلاگ ما سر بزنید