محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

داستانهای پارسانامه (نی نی و ما)

پوشک کیلو چنده؟؟؟... من دیگه مردی شدم واسه خودم ؛))

1394/1/22 13:36
نویسنده : مامان مهدیه
627 بازدید
اشتراک گذاری

نفسمبغل

از چهاردهم باهات شروع کردم به صحبت درباره اینکه دیگه وقتشه با پوشک بای بای کنیم و بریم سراغ اصل قضیه یعنی شلوار و شورتخندونکبعدم چندروزه باهات کار میکنم و اعتراف میکنم اگه بازی غافلت نکنه و بحث لج و لجبازی نباشه و حالشو داشته باشی بیای سکوتتا امروزجدا ازین موارد که البته کم نیست گفتی و بردمت دستشوییبوس تنها جایزه ای هم که قبول داری گوشیه ترسوو گاهی لپ تاپ و شکلات تا حدی که یه مدت حکم باج رو پیدا کرده بود منم لپ تاپو کامل تحریم کردم که غافل نشی از موضوع یاد شده و گوشی رو هم محدود کردم به وقتی شماره دو رو بگی و راحت بیای چون حس میکنم باهاش مشکل پیدا کردی دوست نداری توی دستشویی انجامش بدی و خب تا حدی هم موفق شدم اینجوری ... مهمترین چیزی که باید مواطب باشم اینه که نقطه ضعف دستت ندم وگرنه واویلا دارم زبان بیچارم میکنی دیگه...چشمک اون اول خیلی استرس داشتم که اونم رفتم سراغ کتاب و از سردرگمی در اومدم اول رفتم سراغ کتاب اموزش دستشویی به کودکان که گیرم نیومد و یه کتاب گرفتم به نام اموزش توالت رفتن به کودکان ولی وقتی خوندمش حس کردم فقط نظرات مختلفو بررسی کرده یه نظر واحد نداده خلاصه که من موندم و هزار تا سوال و هزار تا مشکل دیگه تا اینکه از یه کتاب فروشی که فکرشم نمیکردم پیدا کردم اموزش دستشویی رفتنو و خداییش کتاب خوبیه خیلی مسایلو دلیلشو فهمیدم که مشکلم بودنچشمکاما...اما یه نکته مهم دیگه تا به امروز که مشغول پروژه بای بای کنون با پوشک هستیم اینکه من...مامان عجول جنابعالی که صدالبته شما هم به خودم رفتی در این زمینه خندهبیرون بردمت بیستم بدون پوشک و یه بار مسجد صدیقه طاهره بردمت دستشویی و بعد هم پاک پاکیزه و خشک  بعد حدود سه ساعت اوردمت خونهشیطانعکساشو ببین تا بقیرو برات بگم:

اینجا اقا پارسا از خانه بیرون امده...برای داشتن یه روز متفاوت متنظر

 

منتظر واحد...

 

میدان شهید باهنر ...باید یه بار برم تحقیق ببینم دستشوییاش چجوریه برای موارد ضروری خندونک

 

این است همت پارسایی درراستای تحقق بخشیدن به پروژه پوشک برداریدرسخوانتوی واحد هم برگشتن یه خانومی گفت بری پیشش تو هم رفتی بعدم حسابی چلوندت و بوسیدت و فرستادت اومدی ...

قهرمان پارسا دم در خونه پاک و خشک راضی

 

 

پله پله داری به مرد شدن نزدیک میشی ... امیدوارم رادمردی باشی واسه خودت آرامهیچوقت قدرتتو به رخ کسی نکشیآرامهیچوقت هم زور نشنوی ...غیرت به اینه که هیچوقت هیچ ضعیفی نفهمه تو میتونستی بهش زور بگی  ولی  بجاش همیشه زیر پر و بالشو گرفتی ...

 

اینجام داری میگی هورااا...جشن

واما بعد گردش بیستم... بیست و یکم یعنی همین دیروز من جسورتر شدم و وقتی دیروز رفتیم صحرا پوشکت نکردماجازهبلللهههزیباخودتم یه بار که دستشویی داشتی و من یادم رفت ببرمت خجالت خودت اعلام کردی و تشریفمونو بردیم دستشویی صحراییهیسو اینکه کاشف به عمل اومده شما دوساعت یه بار در حال حاضر نیازمند دست به ابی ...خندونک حالا اینارو تا امروز یعنی بیست و دو فروردین داشته باش تا بعد بیام بقیشو قدم به قدم در همین پست به عرضتون برسونم راضی فعلا عکسای دیروزو ببینیم:

 

 

تحقیق روی مورچه ها عینک

 

 

 

دلت هوای گوشی کرد دستتو اوردی طرفشدلخور

 

 

 

 

برای خودت تنهایی میرفتی پی گشت و گذارت یه بارم لباستو وسطاش کثیف کردی مجبور شدم عوضش کنم ...

 

 

اینم کتابایی که گفتمدرسخوان

 

اینم کتابایی که داشتی درباره دستشویی و این مدت دادم بهت  البته قبلا هم نگاشون میکردی ولی الان درکشون میکنی این نی نی  هارو

یعنی میشه من دفعه بعد بنویسم از پوشک گرفتمت کاملا متنظر...........................................................

امروز 25 فروردینه یکی دوروزی الکی میگفتی دستشویی داری و میبرمت ولی الان بهتری گاهیم دستشویی نداشتی برای بدست اوردن جایزه میرفتی توی دستشویی بست مینشستی به زور می اوردمت بیرونقه قههو امروز تا الان هرموقع دستشویی داشتی گفتی چقدر خوشحالم خدایا....متنظر

اینم عکسهای مربوط به این موضوع:

 

 

 

 

 

 

 

 

توی همه عکسهای بالا زیرت تشک تعویضه برای احتیاط چشمک چون تی وی که میبینی دنیارو اب ببره تورو خواب میبرهخواب

 

سمینار بردن برو بچس به دستشویی (لگن )خندونکتوی این عکس دیگه همه بچه ها دستشوییشونو رفتن سکوتخندونکتو هم به نشانه اتمام عملیات داری میگی هورااااا...خنده

................................................................................

دیروز 26 فروردین 94 اولین روزی که پسرم کاملا خشک بود چشمکبغلجشنجشنجشن

.................................................................................

و اما امروز 30 فروردین هست و پسر گل من هروقت دستشویی داره خبر میکنه باورم نمیشه به همین راحتی این موضوع حل شد رفت پی کارش زیبااخیییییییییییییییییشششششششششششششششمحبتخسته نباشیم هردومونراضی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)