محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

داستانهای پارسانامه (نی نی و ما)

♣ شیرین عسل مامانش 26 ماهه شد ♣

1393/9/21 20:21
نویسنده : مامان مهدیه
603 بازدید
اشتراک گذاری

اول عکساتو میذارم ببین که بعدش بریم ادامه مطلب:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کیک تولد 25 ماهگی و... که بعدشم رفتیم خونه خاله من...

 

 

اینم خونه خالم که محمد حسین هم اونجا بود و اول بهمن قراره 3 تا بشیدخندونکراضی

 

 

 

 

 

پسملی که خودشو زده به خواب و مامانش میخندونتششیطان 

 

 

عاشق اویز تختت شدیمحبت 

 

تازه از حمام اورده بودمت توی این عکسزیبا

 

دمپاییهای جدیدت چشمک قبلیا کوچیک شدن ... اونوقتی که عکس اونا رو گذاشتم برات بزرگ بودنبغلچقدر زود زمان میگذرهغمناک

 

 

وقتی از یه کاری منعت میکنم اینجوری مثل عکس بالا میخندیسکوت ذوق میکنیسکوت و اون کارو انجام میدیخندونک 

 

 

بعدشم اینجوری شروع میکنی به حرف زدن و دلبریچشمک

 

ژست مخصوص یه اقا پسر مخصوص عینک

 

 

 

عکس بالا مال وقتیه که میترسی این  شکلی میشی بوس

 

 

 

 

 

 

 

  

 

اسباب بازی جدیدت در یخچالسکوت

 

مچتو گرفتم درحال برداشتن شکلات گرفتی طرف من که یعنی واسه تو برداشتممتفکر

 

اومدم دیدم دریلو برداشتی بعدم پیش از عکس العمل من اخم میکنی بهم گیج چه کنم با تو سوالبوس

 

همیشه هم بعد اخم ابروهاتو میبری بالا که یعنی اخماتو وا کردی راضی 

 

 

 

 

 

این عکسای کتاب خوندنت هم جریان داره اگه اونی که میخواستم شد میام میگم خندونک وگرنه که هیچی هیس

توضیحات در ادامه مطلب قوی 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

الهه مامان مبین
6 دی 93 17:00
ماهگردت مبارک عزیزم ممنون خاله جون
مامان فاطمه
17 دی 93 16:00
سلام مامان محمدپارسای عزیزان شاالله که ایام به کام باشه و حالتون خوب باشه.. قربون پسری با این عکسای خوشکل.. عزیزم رمزمون همونهحتما اشتباه واردش کردی