محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

داستانهای پارسانامه (نی نی و ما)

این روزها...

1392/8/14 19:32
نویسنده : مامان مهدیه
268 بازدید
اشتراک گذاری

عسل منماچ

این چندروزه هوا ابریه و باب میل منمژه

یکی دوبارم بارون اومده و من و شما هم این چندروزو توی خونه بودیمافسوس چون بابایی هرروز سرکار بوده صبح تا شب (بخاطر اعت....صاب)نگران

فقط دیشب رفتیم دیدن مکه حمیده خانم و سر و عروسشون و پریشب هم بالا خونه عمو محسن بودیم

خمیازه

 لوس مامانی

دیگه امروزم بعد چند روز اومدیم خونه پدرجونقلباخیییشششش 

پسر گلم باید باکمال خوشحالی از همین تریبون اعلام کنم که داری کم کم تبدیل میشی به یه پسر خوب تشویقوحرف گوش کن لجبازیات کمتر شده و من دارم به معجزه تشویق و تنبیه در کنار هم پی میبرملبخندهر موقع کار بد میکنی خودت میگی بای بای یعنی وای واییول و موقعی که یه کار خوب میکنی خودت برای خودت دست میزنیزبان وبعد گاهی وقتا هم دلت نمیاد از خیر اون کار بگذری و میری انجامش میدینیشخند ولی خب در هر حال بهتر از قبل شدیچشمک

واینکه نهم ابان پسرم خان پنجم و ششم دندون رو پشت سر گذاشت ودوتا دندون نیش بالاییش اومد بیرونهورا

یه چند تا کار هم هست که این چند وقت انجام میدادی و نشده بنویسم:

یکی اینکه از موقع سفر یه چیز که برات میخریم میشنی نگاش میکنی و ذوقشو میکنیبغل

یه خاطره هم هست که برای من خیلی شیرینه و اون اینکه توی سفرمون که تنهایی با بابایی رفته بودی حرم بابایی میگفت دنبال من میگشتی و هر خانومیو که میدیدی میگفتی ماما و وقتی میدیدی من نیستم میرفتی سراغ نفر بعد...البته این در خیلی موارد اتفاق افتاده اما نه در مواقعی که میری ددر چون در اون مواقع هیچ چیز و هیچ شخصی برات مهم نیست یعنی اگه قرار باشه بری ددر دیگه صداتم که میزنم بین من و دیوار فرقی نمیذاری و محلم نمیذاریخنده 

ویکیم اینکه وقتی شیر میخوری از هر طرف داری شیر میخوری وسطش بلند میشی میری ازون طرف شیر میخوری قهقهه

آها ... راستی تعداد  قدمهات خیلی بیشتر شده و با میل خودت راه میری و دوست داری راه بری و توپو شوت کنیعینکبعضی وقتام  دیگه با پات درو باز میکنی

و اینم بگم که زیر بارنمی ری من بهت حتی یه قاشق غذا بدم باید حتما

خودت بخوری نمیدونم باید خوشحال باشم که دوست داری خود کفا بشی یا ناراحت که زندگیمونو با غذا یکی میکنیابله 

 

اینم پارسا وعصا

 

 

قربون خودتو اون خنده مثلا جمع و جور و لوس لوسیتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیررضا
15 آبان 92 11:10
عزیزم... تو این عکس که پسری لخته خیلی ناز شده...... یک سوال این اقا محمد پارسا کجا زندگی میکند
مریم مامان ارمیا
16 آبان 92 3:37
آخ تو چقدر شیرینی پسری
مامان امین
18 آبان 92 12:27
پارساجونم خیلی ناز و خوردنی هستی جیگررررر. با اجازه لینکتون کردم.