محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

داستانهای پارسانامه (نی نی و ما)

هرچیزی راه حلی دارد

1392/6/17 14:40
نویسنده : مامان مهدیه
215 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 اگه مامانم دستش بنده نمیتونه  منو از تو استخرم بیاره بیرون ...

 

خب خودم دست به کار میشمنیشخند 

 

 

اگه توی یه روروئک که ته نداره گیر افتادمابرو

خب خودم خودمو نجات میدمچشمک 

 

 

  

درسته دستم به خود تلفن نمیرسهگریه 

  ولی سیمشو ازون بالا میتونم پیداکنمشیطان

 گوشیشو بکشم پایین کهعینک

   

 

 

 

اگه میخوام برم ددر (برای چندمین بار توی روز)و مامان و بابام منو نمیبرن خب میرم در خونه رو میزنم شاید یکی دلش به حالم سوخت منو برداشت برد ددراز خود راضی 

 

بعد حل اینهمه مشکل اگه دیوار نیست بهش تکیه کنم پایی پهلوویی نیشخندپیدا میشه که تکیه کنم بهش     

   

اخیییششش

 

پارسا:خب دیگه چی بگم؟

مامانش:متفکرمنتظر

 

پارسا:نیشخند

مامانش:عصبانی

پارسا:باشه خب من که میرم چرا هلم میدی؟؟؟بامن حرف نزن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
17 شهریور 92 14:14
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم در صورت حذف وبلاگ در نی نی بلاگ به این مراجعه کنید http://clipshoma.blogfa.com/