محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

داستانهای پارسانامه (نی نی و ما)

تولد سه ماهگیت مبارک

1391/10/22 11:03
نویسنده : مامان مهدیه
162 بازدید
اشتراک گذاری

  عشق کوچولوی من سلام

الان که دارم وبتو اپ میکنم توی بغل مامان جون نشستی و داری دولپی دستاتو میخوری

همه تلاشتم میکنی که هردو دستتو جا بدی توی دهنتقلب

گاهی وقتا دستتو تاته حلقت هم میبری وباعث میشه صورتتو بکشی توهم

مروز بردیمت بهداشت شده بودی 6600گرمتشویققدتم62سانت

دیگه داری برای خودت مردی میشی من هرروز بیشتر عاشق این مرد کوچولو میشم عاشق خنده هات پازدنهات که هرروز تندتر محکم تر به زمین میکوبیشونماچ

عاشقت میشم وقتی میبینم تمام تلاشتو بکار میگیری که بیای توی بغلم

وبا نگاهت تعقیبم میکنی

وقتی میبینم گاهی مخاطب تمام خندههاتم

عسل مامان دیگه وقتی که میخوام پوشکتو عوض کنم اعتراف میکنم که باید باهات کشتی بگیرم تاموفق بشم یا میری بالا یا میچرخی

قهقهه زدنات شروع شده ودرددل کردنات که  قند تودلم اب میکنه

ساعت خوابت تقریبا تنظیم شده ساعت یک نیمه شب میخوابی ویک بعداز ظهر بیدار میشی البته اگه بابایی وقتی خواب و بیداری نیاد بگه سلام باباییمتفکروخوابزده بشیآخ

موقع شیر خوردن هم دیگه من اگه حرف بزنم دست از شیر خوردن میکشی و میشینی پای حرفای من

والبته گاهی یه خنده قشنگ هم تحویلم میدیقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)