محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

داستانهای پارسانامه (نی نی و ما)

پارسا دراستانه یکسالگی

1392/7/16 0:21
نویسنده : مامان مهدیه
207 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامانی

ووروجک شیطون مامانی

امشب که داشتید با صدرا خونه اقاجون بازی میکردیدخودت به تنهایی بلد شدی وایسادیبغلهورا دوباره چندروزیه هی کارای جدید میکنی کلمه های رفت نیست و...رو میگی عاشق کفگیر و ملاقه قاشق و ظرف و ظروفی کشوهارو که باز میکردی هیچ حالا دیگه کابینتها رو باز میکنی یعنی واویلا از دست تونگراناز مبل هم به هر راهی هست میری بالا 

 

دوربینمونم همچنان در حال تعمیرشدنهعصبانیاین چه مدل تعمیریه خدا داندتا حالا دوبار گفته درست شده رفتیم گفته هنوز خرابهمنتظرواقعا ادم نمیدونه ازدست بعضیا به کی گله کنهحالا برای تولد هم دوربین نداریمافسوسناراحت 

 

راستی تاحالا بهت گفتم که چند بار شماره خونه این و اونو گرفتیخجالت

دیگه گوشی دستت نمیدیم سر این قضایا

واما یه خبر خوب و اونم اینکه که مامان ناامید و امیدوار کردی مادرقلب

دوسه روز پیش داشتم صبحانت میدادم گفتم دست دست دست بزنید د  یالاولی خاطر نشان میکنم که خودم دست نمیزدم ودر کمال ناباوری دیدم شروع کردی به دست زدنتعجبیعنی اینقدددرررر بهم چسبید که نگوزبان

 

 

دیگه فاصله قدم برداشتنات کم شده و هرروز چند بر قدم برمیداری

واکسن یکسالگیتم نمیدونم فردا ببریمت یا شنبه 

چهارشنبه و پنجشنبه درگیر جشنم

یکشنبه هم که ایشالا عازم مشهدیم قلب

خب  من برم تا دیگه بعد تولدت بیام یا شایدم بعد سفرماچ 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرضا
17 مهر 92 12:10
تولد گل پسری مبارک...... ایشالله عمر با عزت داشته باشه.... منتظر عکسای تولدش هستیم..... عزیز دلم مشهد رفتی نائب الزیاره ما هم باش......