محمدپارسا جانمحمدپارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

داستانهای پارسانامه (نی نی و ما)

گزارش تصویری مابعد سال تحویل ؛)

1394/1/15 1:35
نویسنده : مامان مهدیه
549 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

اینجا با حال زار روز اول عید رفتیم عیددیدنی خونه اقاجان من ...مردا رفته بودن ماشین اقاجانم که خراب بود رو درست کنند تو هم یار غارت رو دیده بودی با تلفن مشغول بودی کنار مادرجون من...پدر بزرگم اینا هم مشهد بودن دوم عید اومدن

 

تب سنج به دست خوابیدی اخرای مریضیتخوابضمنا حالت جدید خوابت این شکلیهبغل 

 

   

پسر بی حالم روز سوم عید اماده برای رفتن به مهمونی ناهار خونه اقاجانم که هرسال برگزار میشه ...پدربزرگم اینام چون سفر بودن ناهار سیزده  رو مهمونشون بودیممحبت

 

شب همون روز پای تی وی خوابت برد وقتی اقاجانم اینا و خاله زهرام اینا و بچه هاشون اومدن خونمون بیدارت کردم ...محبت

 

 

 

بوسبوسبوسبوس

 

عکسای اخرت رفته بودیم برای مامانجون عینک بخریم قبلش بردیمت کنار اب بازی کنی گلم....

مغازه عینک فروشیخطایعنی بیچارم کردیا گریهعینکای دودی کوچیکو دیدیه بودی هی میگفتی اینک مزن(عینک بزن) بعدشم میخواستی هرکدومو ببینی چجوریه به چشمت  اشاره میکردی به اینه ما هم دیدیم یکیش خیلی بهت میاد برات خریدیم الان سه تا عینک داری متفکر

این همون عینکیه که خریدیم برات توی مغازه گفتی برات بزنم درسخوان اینم ژستیه که توی اینه گرفتیعینک

 

 

اینجام که مرحوم جوجو رو گذاشته بودم توی کارتون اوردم ببینیش یه لحظه غفلت مصادف شد با یک جوجو روی مبلسکوت منم که دیگه رسما بیحس شدم بسکه حرص خوردم بی حوصلهفقط بعدش با جارو برقی و شامپو فرش افتادم به جون مبلغمگین 

 

بریم سراغ عکسای دوازده به در:راضی 

من:پارسا بخند

پارسا:عکس بالا

من:هیپنوتیزم

 

 

 

جوجو به دنبال توبوس

 

 

 

 

 

 

زمین دار بزرگ محمدپارسا عینکاین چکمه هارو هم برات خریدیم که بتونی بری توی اب ولی اصلا توی اب بند نشدی

چشمک

 

 

 

قربون اون شکل ماهت بشممممبغل

 

و اکنون وارد سیزده به در میشویمزیبا

 

 

پدربزرگ من و یه دونه نتیجش همپای همدیگه بوسمحبت

 

 

 

یه عکس ناب از شوت زدنت توپ روی هواستعینک

 

هزار بار دوست دارم فسقلی قوی

 

 

با ریحانه دخترعموم خیلی بازی کردید چشمکحس مادرانه داره بهت خونمون هم که اومدن اجیل میداد بخوری و ...خندونک

 

 

خستگی بعد سیزده  هم به در خواب

 

عاشق لبخندتم توی عکس بالا محبت هروقت ازدستت ناراحت میشم سلاحت یه همچین خنده ایه برای اشتیبغلاین عکس هم مال دیروز ظهره ...

 

 

 

 

 

و در نهایت خواب فرشته

   

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان امیررضا
18 فروردین 94 12:38
سلام سال نو مبارک...سال نو و خوش و پر برکتی داشته باشین تندرست باشین....